Sık Sorulan Sorular
 

Şalcı Tekstil Online Satış sisteminde nasıl alışveriş yapabilirim? 

Site içinde almak istediğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Ürün sepetinize eklendiğinde “Ürün Sepetinize Eklendi” mesajını göreceksiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için sitenin sağ üst köşesindeki sepetim linkine tıklayınız. Gerekli bilgileri girerek işleminize devam ediniz. Sonraki ekrandan teslimatın yapılacağı adres bilginizi giriniz ve “Gönder” butonuna basınız. Ödeme ekranında, ödeme yönteminizi seçerek alışverişinizi tamamlayınız. Siparişiniz tamamlandığında size bir onay epostası gelecektir. Aksi durumda 0212 594 64 85  nolu numarayı arayarak veya [email protected] eposta ile bildirim yaparak, siparişinizi teyit edebilirsiniz. 

 

Şalcı Tekstil online satış sistemi şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye girişi adımında yer alan “Şifremi Unuttum” linkine tıklayınız. Şifreniz eposta adresinize gönderilecektir.

 

Şalcı Tekstil online satış sistemine kayıt olduğum eposta adresimi unuttum, ne yapmalıyım?

Yeniden bir üyelik oluşturmanız gerekmektedir.

 

Üye bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Hesabım menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. 

 

Şalcı Tekstil online satış sistemi üyeliğinden nasıl çıkabilirim?

Üyelikten çıkmak için, [email protected] eposta adresine bildirim yapmanız gerekmektedir.

  

Üye olanlar için, sipariş esnasında neden T.C. Kimlik Numarası isteniyor? 

29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazate’de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarası yazma zorunluluğu getirilmiştir. T.C. Kimlik Numaranız da dahil olmak üzere, üyelik bilgileriniz 3.şahıs veya kurumlarla paylaşılmamaktadır. Yurt dışında yaşayanlar veya Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu üyelerimiz için T.C. Kimlik Numarası zorunlu olmamakla beraber, bu durum açık ve net bir şekilde görülebilir olmalıdır. Yani, yurt dışında yaşayanların teslimat adresleri, yurt içinde yaşayan yabancı uyrukluların da isimleri yabancı kaynaklı olmalıdır. Bu şartlara uyan üyeler, sipariş verirken, T.C. Kimlik Numarası yazılması gereken alana 00000000000 değerini girebilirler. T.C. Kimlik Numarası girmemiş veya yapılan kontrollerde başkasına ait numara giren üyelerin siparişleri işleme alınmayıp, bekletilmektedir.

 

Alışverişimde hangi ödeme şekillerini kullanabilirim?

Havale ile peşin ve kredi kartı ile taksitli veya peşin ödeme yapabilirsiniz. Bunlara ek olarak nakit olarak kapıda ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

 

Satın aldığım ürünlerde kargo ücreti ödeyecek miyim? 

Kargo bedeli 1000 TL altı alışverişlerde ve bazı özel ürünler haricinde 65 TL’dir. 

Siparişimin kapıda ödeme tutarı nedir?

 

Opsiyonel olarak ''Kapıda ödeme'' seçeneğini tercih ettiğinizde bedeli 20 TL (KDV Dahil)’dir. Türkiye dışına gönderim yapılmamaktadır.

 

 

Siparişim tamamlandığında ürün bedeli kredi kartıma hemen yansıyor mu?

Siparişiniz onaylandığında, sipariş bedeli kredi kartınıza hemen veya ertesi gün (bankalara göre değişkenlik gösterebilir) yansımaktadır.

 

Şalcı Tekstil online satış sisteminden aldığım ürüne KDV ödeyecek miyim?

Ürünlerimizin fiyatlarına tüm vergiler ve KDV dahildir.

 

Şalcı Tekstil online satış sisteminde siparişleri nasıl takip edebilirim?

Hesabınızın altında yer alan “Siparişlerim” menüsünden tüm siparişlerinize ait kargo bilgilerinize ulaşabilir, kargo takip numarasının üzerine tıkladığınızda kargonuzun takibini sistem üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

 

Şalcı Tekstil online satış sistemi ile aldığım ürün hasarlı çıktı ne yapmalıyım?

0212 594 64 85 numarasını veya sipariş destek hattını arayarak veya [email protected]'ye  eposta ile şikâyetinizi bildirmeniz gerekmektedir.

 

Şalcı Tekstil online satış sistemi ile aldığım ürün yanlış gelirse ne yapmalıyım?

Ürünü teslim almadan kargo ile firmamıza geri gönderebilirsiniz. Şalcı Tekstil en kısa sürede yeni ürününüzü tarafınıza ulaştıracaktır.

 

Şalcı Tekstil online satış sisteminde yaşadığım problemlerle ile ilgili, kiminle irtibata geçmeliyim?

Sistemde yaşadığınız her türlü sorunla ilgili olarak [email protected] eposta ile bildirim yaparak veya 0554 191 08 88 numarasını arayarak online satış destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

 

Şalcı Tekstil online satış sistemi hata verdi, alışveriş yapmadan kredi kartımdan tahsilat yapılmış, ne yapmalıyım?

Sistemde yaşadığınız her türlü sorunla ilgili olarak [email protected] eposta ile bildirim yaparak veya 0554 191 08 88 numarasını arayarak online satış destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

 

Siparişimi verdim, ürün ne zaman elime ulaşır?

Siparişiniz alındığında, otomatik olarak eposta ile bilgilendirileceksiniz. Siparişiniz en geç 2 işgünü içinde kargoya teslim edilecektir. Hesabınızın altında yer alan “Siparişlerim” menüsünden tüm siparişlerinize ait kargo bilgilerinize ulaşabilir, kargo takip numarasının üzerine tıkladığınızda kargonuzun takibini sistem üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

 

 

Sitenizde satılan ürünler orijinal mi?

www.salci.com.tr Şalcı markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimiz orijinaldir.

  

Teslimat

Farklı zamanlarda aldığım ürünleri aynı kargo ile gönderilebilir mi?

Eğer bir kargonuz yolu çıkmış ise maalesef hayır. Farklı zamanlarda vermiş olduğunuz siparişlerinizi tek kargoda birleştiremezsiniz.

  

Hangi kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?

Şalcı'da ürün gönderimleri, ARAS Kargo ile yapılmaktadır.

 

Kargom nerede nasıl öğrenebilirim?

Kargoya teslim edilmiş olan siparişinizin nerede olduğunu öğrenmek için; siparişinizin detay sayfasından “kargom nerede” linkine tıklayarak siparişinizin konumu öğrenebilirsiniz.

 

Teslimat adresini veya alıcı ismini değiştirebilir miyim?

Evet. Durumu “Hazırlanıyor” olan siparişlerinizin gönderim adresini veya alıcı bilgisini değiştirebilirsiniz. Bilgilerinizde güncelleme yapmak için;

 

1- “Siparişlerim” sayfasından ilgili siparişi bularak detaylarına ulaşın.

 

2- Gelen listeden adresini değiştirmek istediğiniz siparişinizi seçin.

 

3- "Adresi değiştir" linkine tıklayın.

 

4- Kayıtlı adreslerinizden birini seçin veya yeni adres ekle linkine tıklayarak yeni bir adres ekleyin

 

İptal, İade ve Değişim

 

Satın aldığım ürün bedenime olmadı, ne yapmalıyım?

Sitemizde tekstil satıldığından, bu tür problemler yaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir beden problemi yaşar veya herhangi bir şekilde üzerinize yakıştıramazsanız, ürünü “Cayma Hakkı ve Değişim” şartlarına uygun olarak, 7 (yedi) gün içinde iade edebilir veya değiştirebilirsiniz.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce [email protected] eposta adresine bildirim yaparak veya sistem üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Hesabınızın altında yer alan Siparişlerim menüsü altındaki tüm siparişleriniz için sistem üzerinden iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişe tıklamanız ve ilgili bilgilerin girişini yaparak sistem üzerinden iptal talebinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse, kargodan ürünü teslim almadan geri iade edebilirsiniz. Ürün tarafınıza teslim edildiyse, “Cayma Hakkınızı” kullanarak 7 gün içinde ürünü iade edebilirsiniz.

 

Cayma hakkımı kullanıp ürün iadesini nasıl gerçekleştirebilirim?

Satın aldığınız ürünü, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünler kullanılmamış ve paketi zarar görmemiş olmalıdır. Ürünleri ve faturasını iade talebini bildirdikten sonra, dilediğiniz bir kargo ile masrafı size ait olmak üzere gönderebilirsiniz. Ayıplı ürünün iadesi söz konusu ise YURTİÇİ KARGO’ya 269898325 nolu anlaşma kodumuzu ileterek gönderebilirsiniz.

İade ücreti nasıl belirlenir?

Ödemiş olduğunuz ürün bedelinin tamamı tarafınıza iade edilir. (Kargo Ücreti ve Kapıda Ödeme Hizmet Bedelleri hariçtir.)

İade ürünü hangi adrese göndermem gerekiyor?

Ürünü, teslim aldığınız orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm aksesuarlarıyla), iade bildirimini yaparak aşağıdaki adrese iletebilirsiniz.

Şalcı Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti

Uğur Mumcu Mahallesi N caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TüRKİYE

 

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Erojen bölge ile temas eden ürünlerin iadesi (sağlık nedenleri ile) kabul edilmez. Bu bölgelere temas edecek korseler ve çamaşırlar ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. Ürün, varsa hediyesi ve tüm aksesuarları ile birlikte orijinal paketiyle gönderilmelidir.

 

Ürün iadesi yaptığımda ücret iadesi ne kadar zamanda gerçekleşir?

Ürün iadesi yaptığınızda gönderdiğiniz ürünün incelenmesi, ücret iade onayının verilmesi ve bankaya talimat geçilmesi ile birlikte çalışmış olduğunuz bankanın bu talimatı gerçekleştirmesi 7 ile 10 işgünü arası bir süreyi alabilmektedir.

 

Ücret iadesi ne şekilde yapılmaktadır?

Ücret iadeleriniz ödemede kullandığınız yöntemle yapılır. Kredi kartı tek çekim ile yapıldıysa ücret iadesi tek seferde,  taksit ile yapıldıysa aynı taksit sayısı ile yapılmaktadır.

 

Kapıda Ödeme ile Satın aldığım Siparişin Ücret İadesi Nasıl Olacak? 

Kapıda nakit veya kredi kartı ile yapılan ödemelerin iadelerinin yapılabilmesi için sipariş sahibine ait (aynı Ad Soyad) bir hesabın bildirilmesi gerekmektedir. Aynı soyada sahip bile olsa sipariş sahibinden farklı bir kişinin hesabı kabul edilmemektedir. Hiçbir surette elden ödeme yapılmamaktadır.

 

Değişim

 

Değişim ürünümü nasıl göndermem gerekiyor? 

Ürünü, faturanızın en altında yer alan iade ve değişim formuna istediğiniz beden ya da ürün değişikliğini yazarak, .orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm aksesuarlarıyla) bize gönderebilirsiniz.

 

Değişim ürününü hangi adrese göndermem gerekiyor?

Şalcı Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti

Uğur Mumcu Mahallesi N caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TüRKİYE

 

Kaç gün içinde değişim yapabilirim?

Satın aldığınız ürünü, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde değişim için tarafımıza gönderebilirsiniz. Ürünün hiçbir surette üzerinizde kalmamış olması gerekmektedir. Kullanımdan dolayı deforme olmuş veya ter ile temas etmiş ürünlerin değişimi söz konusu değildir.

 

Ürünü hangi kargo şirketiyle göndermem gerekiyor?

Ürünü herhangi bir kargo firmasıyla bize gönderebilirsiniz.

 

Değişim kargo ücreti kim tarafından karşılanıyor?

Kargo ücreti alıcı tarafından karşılanmaktadır.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR