Sık Sorulan Sorular
Şalcı Tekstil Online Satış sisteminde nasıl alışveriş yapabilirim?
Site içinde almak istediğiniz
ürünleri “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Ürün
sepetinize eklendiğinde “Ürün Sepetinize Eklendi” mesajını göreceksiniz. Almak
istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için sitenin sağ
üst köşesindeki sepetim linkine tıklayınız. Gerekli bilgileri girerek
işleminize devam ediniz. Sonraki ekrandan teslimatın yapılacağı adres bilginizi
giriniz ve “Gönder” butonuna basınız. Ödeme ekranında, ödeme yönteminizi
seçerek alışverişinizi tamamlayınız. Siparişiniz tamamlandığında size bir onay
epostası gelecektir. Aksi durumda 0212 594 64 85 nolu numarayı arayarak
veya [email protected] eposta ile bildirim yaparak, siparişinizi teyit
edebilirsiniz.
Şalcı Tekstil online satış
sistemi şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Üye girişi adımında yer alan
“Şifremi Unuttum” linkine tıklayınız. Şifreniz eposta adresinize
gönderilecektir.
Şalcı Tekstil online satış
sistemine kayıt olduğum eposta adresimi unuttum, ne yapmalıyım?
Yeniden bir üyelik
oluşturmanız gerekmektedir.
Üye bilgilerimi nasıl
güncelleyebilirim?
Hesabım menüsünden üyelik
bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Şalcı Tekstil online satış
sistemi üyeliğinden nasıl çıkabilirim?
Üyelikten çıkmak için,
[email protected] eposta adresine bildirim yapmanız gerekmektedir.
Üye olanlar için, sipariş
esnasında neden T.C. Kimlik Numarası isteniyor?
29/08/2006 tarihli, 26274
sayılı Resmi Gazate’de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinden itibaren
gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarası yazma zorunluluğu
getirilmiştir. T.C. Kimlik Numaranız da dahil olmak üzere, üyelik bilgileriniz
3.şahıs veya kurumlarla paylaşılmamaktadır. Yurt dışında yaşayanlar veya
Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu üyelerimiz için T.C. Kimlik Numarası zorunlu
olmamakla beraber, bu durum açık ve net bir şekilde görülebilir olmalıdır.
Yani, yurt dışında yaşayanların teslimat adresleri, yurt içinde yaşayan yabancı
uyrukluların da isimleri yabancı kaynaklı olmalıdır. Bu şartlara uyan üyeler,
sipariş verirken, T.C. Kimlik Numarası yazılması gereken alana 00000000000
değerini girebilirler. T.C. Kimlik Numarası girmemiş veya yapılan kontrollerde
başkasına ait numara giren üyelerin siparişleri işleme alınmayıp,
bekletilmektedir.
Alışverişimde hangi ödeme
şekillerini kullanabilirim?
Havale ile peşin ve kredi
kartı ile taksitli veya peşin ödeme yapabilirsiniz. Bunlara ek olarak nakit olarak
kapıda ödeme gerçekleştirebilirsiniz.
Satın aldığım ürünlerde kargo
ücreti ödeyecek miyim?
Kargo bedeli 150 TL altı
alışverişlerde ve bazı özel ürünler haricinde 10 TL’dir.
Siparişimin
kapıda ödeme tutarı nedir?
Opsiyonel olarak ''Kapıda
ödeme'' seçeneğini tercih ettiğinizde bedeli 5 TL (KDV Dahil)’dir. Türkiye
dışına gönderim yapılmamaktadır.
Siparişim tamamlandığında
ürün bedeli kredi kartıma hemen yansıyor mu?
Siparişiniz onaylandığında,
sipariş bedeli kredi kartınıza hemen veya ertesi gün (bankalara göre
değişkenlik gösterebilir) yansımaktadır.
Şalcı Tekstil online satış
sisteminden aldığım ürüne KDV ödeyecek miyim?
Ürünlerimizin fiyatlarına tüm
vergiler ve KDV dahildir.
Şalcı Tekstil online satış
sisteminde siparişleri nasıl takip edebilirim?
Hesabınızın altında yer alan
“Siparişlerim” menüsünden tüm siparişlerinize ait kargo bilgilerinize
ulaşabilir, kargo takip numarasının üzerine tıkladığınızda kargonuzun takibini
sistem üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Şalcı Tekstil online satış
sistemi ile aldığım ürün hasarlı çıktı ne yapmalıyım?
0212 594 64 85 numarasını
veya sipariş destek hattını arayarak veya [email protected]'ye
eposta ile şikâyetinizi bildirmeniz gerekmektedir.
Şalcı Tekstil online satış
sistemi ile aldığım ürün yanlış gelirse ne yapmalıyım?
Ürünü teslim almadan kargo
ile firmamıza geri gönderebilirsiniz. Şalcı Tekstil en kısa sürede yeni
ürününüzü tarafınıza ulaştıracaktır.
Şalcı Tekstil online satış
sisteminde yaşadığım problemlerle ile ilgili, kiminle irtibata geçmeliyim?
Sistemde yaşadığınız her
türlü sorunla ilgili olarak [email protected] eposta ile bildirim yaparak veya
0554 191 08 88 numarasını arayarak online satış destek hattımızdan yardım
alabilirsiniz.
Şalcı Tekstil online satış
sistemi hata verdi, alışveriş yapmadan kredi kartımdan tahsilat yapılmış, ne
yapmalıyım?
Sistemde yaşadığınız her
türlü sorunla ilgili olarak [email protected] eposta ile bildirim yaparak veya
0554 191 08 88 numarasını arayarak online satış destek hattımızdan yardım
alabilirsiniz.
Siparişimi verdim, ürün ne
zaman elime ulaşır?
Siparişiniz alındığında,
otomatik olarak eposta ile bilgilendirileceksiniz. Siparişiniz en geç 2 işgünü
içinde kargoya teslim edilecektir. Hesabınızın altında yer alan “Siparişlerim”
menüsünden tüm siparişlerinize ait kargo bilgilerinize ulaşabilir, kargo takip
numarasının üzerine tıkladığınızda kargonuzun takibini sistem üzerinden
gerçekleştirebilirsiniz.
Sitenizde satılan ürünler
orijinal mi?
www.salci.com.tr Şalcı
markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimiz orijinaldir.
Teslimat
Farklı zamanlarda aldığım
ürünleri aynı kargo ile gönderilebilir mi?
Eğer bir kargonuz yolu çıkmış
ise maalesef hayır. Farklı zamanlarda vermiş olduğunuz siparişlerinizi tek
kargoda birleştiremezsiniz.
Hangi
kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?
Şalcı'da ürün
gönderimleri, YURTİÇİ Kargo ile yapılmaktadır.
Kargom
nerede nasıl öğrenebilirim?
Kargoya teslim edilmiş olan
siparişinizin nerede olduğunu öğrenmek için; siparişinizin detay sayfasından
“kargom nerede” linkine tıklayarak siparişinizin konumu öğrenebilirsiniz.
Teslimat
adresini veya alıcı ismini değiştirebilir miyim?
Evet. Durumu “Hazırlanıyor”
olan siparişlerinizin gönderim adresini veya alıcı bilgisini
değiştirebilirsiniz. Bilgilerinizde güncelleme yapmak için;
1- “Siparişlerim” sayfasından
ilgili siparişi bularak detaylarına ulaşın.
2- Gelen listeden adresini
değiştirmek istediğiniz siparişinizi seçin.
3- "Adresi
değiştir" linkine tıklayın.
4- Kayıtlı adreslerinizden
birini seçin veya yeni adres ekle linkine tıklayarak yeni bir adres ekleyin
İptal, İade ve
Değişim
Satın aldığım ürün bedenime
olmadı, ne yapmalıyım?
Sitemizde tekstil
satıldığından, bu tür problemler yaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir
beden problemi yaşar veya herhangi bir şekilde üzerinize yakıştıramazsanız,
ürünü “Cayma Hakkı ve Değişim” şartlarına uygun olarak, 7 (yedi) gün içinde
iade edebilir veya değiştirebilirsiniz.
Siparişimi iptal etmek
istiyorum, ne yapmalıyım?
Tüketici hakları gereği,
vermiş olduğunuz siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce
[email protected] eposta adresine bildirim yaparak veya sistem üzerinden
gerçekleştirebilirsiniz. Hesabınızın altında yer alan Siparişlerim menüsü
altındaki tüm siparişleriniz için sistem üzerinden iptal işleminizi
gerçekleştirebilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişe tıklamanız ve ilgili
bilgilerin girişini yaparak sistem üzerinden iptal talebinizi
gerçekleştirebilirsiniz.
Eğer siparişiniz kargoya
teslim edilmişse, kargodan ürünü teslim almadan geri iade edebilirsiniz. Ürün
tarafınıza teslim edildiyse, “Cayma Hakkınızı” kullanarak 7 gün içinde ürünü
iade edebilirsiniz.
Cayma hakkımı kullanıp ürün
iadesini nasıl gerçekleştirebilirim?
Satın aldığınız ürünü,
siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade
edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünler kullanılmamış ve paketi zarar
görmemiş olmalıdır. Ürünleri ve faturasını iade talebini bildirdikten sonra, dilediğiniz
bir kargo ile masrafı size ait olmak üzere gönderebilirsiniz. Ayıplı ürünün
iadesi söz konusu ise YURTİÇİ KARGO’ya 269898325 nolu anlaşma kodumuzu ileterek
gönderebilirsiniz.
İade
ücreti nasıl belirlenir?
Ödemiş olduğunuz ürün
bedelinin tamamı tarafınıza iade edilir. (Kargo Ücreti ve Kapıda Ödeme Hizmet
Bedelleri hariçtir.)
İade ürünü hangi adrese
göndermem gerekiyor?
Ürünü, teslim aldığınız
orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm
aksesuarlarıyla), iade bildirimini yaparak aşağıdaki adrese iletebilirsiniz.
Şalcı Tekstil Sanayi ve
Ticaret Ltd. Şti
Uğur Mumcu Mahallesi N
caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TüRKİYE
Hangi
ürünlerin iadesi yapılamaz?
Erojen bölge ile temas eden
ürünlerin iadesi (sağlık nedenleri ile) kabul edilmez. Bu bölgelere temas
edecek korseler ve çamaşırlar ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş,
bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. Ürün, varsa hediyesi
ve tüm aksesuarları ile birlikte orijinal paketiyle gönderilmelidir.
Ürün iadesi yaptığımda ücret
iadesi ne kadar zamanda gerçekleşir?
Ürün iadesi yaptığınızda
gönderdiğiniz ürünün incelenmesi, ücret iade onayının verilmesi ve bankaya
talimat geçilmesi ile birlikte çalışmış olduğunuz bankanın bu talimatı
gerçekleştirmesi 7 ile 10 işgünü arası bir süreyi alabilmektedir.
Ücret iadesi ne şekilde
yapılmaktadır?
Ücret iadeleriniz ödemede
kullandığınız yöntemle yapılır. Kredi kartı tek çekim ile yapıldıysa ücret
iadesi tek seferde, taksit ile yapıldıysa aynı taksit sayısı ile
yapılmaktadır.
Kapıda Ödeme ile Satın
aldığım Siparişin Ücret İadesi Nasıl Olacak?
Kapıda nakit veya kredi kartı
ile yapılan ödemelerin iadelerinin yapılabilmesi için sipariş sahibine ait
(aynı Ad Soyad) bir hesabın bildirilmesi gerekmektedir. Aynı soyada sahip bile
olsa sipariş sahibinden farklı bir kişinin hesabı kabul edilmemektedir. Hiçbir
surette elden ödeme yapılmamaktadır.
Değişim
Değişim
ürünümü nasıl göndermem gerekiyor?
Ürünü, faturanızın en altında
yer alan iade ve değişim formuna istediğiniz beden ya da ürün değişikliğini
yazarak, .orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm
aksesuarlarıyla) bize gönderebilirsiniz.
Değişim
ürününü hangi adrese göndermem gerekiyor?
Şalcı Tekstil Sanayi ve
Ticaret Ltd. Şti
Uğur Mumcu Mahallesi N
caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TüRKİYE
Kaç
gün içinde değişim yapabilirim?
Satın aldığınız ürünü,
siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde değişim için
tarafımıza gönderebilirsiniz. Ürünün hiçbir surette üzerinizde kalmamış
olması gerekmektedir. Kullanımdan dolayı deforme olmuş veya ter ile temas etmiş
ürünlerin değişimi söz konusu değildir.
Ürünü
hangi kargo şirketiyle göndermem gerekiyor?
Ürünü herhangi bir kargo
firmasıyla bize gönderebilirsiniz.
Değişim
kargo ücreti kim tarafından karşılanıyor?
Kargo ücreti alıcı tarafından
karşılanmaktadır.