İptal, İade ve Değişim

 

 

Satın aldığım ürün bedenime olmadı, ne yapmalıyım?

Sitemizde tekstil satıldığından, bu tür problemler yaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir beden problemi yaşar veya herhangi bir şekilde üzerinize yakıştıramazsanız, ürünü “Cayma Hakkı ve Değişim” şartlarına uygun olarak, 7 (Yedi) gün içinde iade edebilir veya değiştirebilirsiniz.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce 05541910888 nolu whatsapp hattımız üzerinden iletişime geçerek konuyla ilgili bildiriminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse, iptal değil ürün elinize ulaştıktan sonra iade gerçekleştirmelisiniz. Ürün tarafınıza teslim edildiğinde, “Cayma Hakkınızı” kullanarak 7 gün içinde ürünü iade edebilirsiniz.

 

Cayma hakkımı kullanıp ürün iadesini nasıl gerçekleştirebilirim?

 

Satın aldığınız ürünü, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünler kullanılmamış ve paketi zarar görmemiş olmalıdır. Üründe bir ayıp bulunmadığı müddetçe iade kargosu alıcıya aittir. Dilediğiniz bir kargo şirketiyle belirtilen adrese mutlaka faturası ile birlikte gönderebilirsiniz.

 

İade ücreti nasıl belirlenir?

Ödemiş olduğunuz ürün bedelinin tamamı tarafınıza iade edilir. (Kargo Ücreti ve Kapıda Ödeme Hizmet Bedelleri hariçtir.)Kargo dahil olarak alınan ürünlerde ayıplı olmayan malın iadesinde ürüne dahil edilen kargo ücreti iade tutarından düşülür.

 

İade ürünü hangi adrese göndermem gerekiyor ?

Ürünü, teslim aldığınız orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm aksesuarlarıyla), “ürün iade formunu” doldurarak, aşağıdaki adrese gönderen ödemeli olarak iade edebilirsiniz. Aras Kargo 2104154551130-Şalcı Tekstil koduyla alıcı ödemeli olarak gönderdiğiniz iade kargosunun ücreti, iade edilen tutardan düşürülecektir.

Şalcı Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti

Uğur Mumcu Mahallesi N caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TÜRKİYE

 

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Erojen bölge ile temas eden ürünlerin iadesi (sağlık nedenleri ile) kabul edilmez. Bu bölgelere temas edecek korseler ve çamaşırlar ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. Ürün, varsa hediyesi ve tüm aksesuarları ile birlikte orijinal paketiyle gönderilmelidir.

 

Ürün iadesi yaptığımda ücret iadesi ne kadar zamanda gerçekleşir?

Ürün iadesi yaptığınızda gönderdiğiniz ürünün incelenmesi, ücret iade onayının verilmesi ve bankaya talimat geçilmesi ile birlikte çalışmış olduğunuz bankanın bu talimatı gerçekleştirmesi 7 ile 10 iş günü arası bir süreyi alabilmektedir.

 

Ücret iadesi ne şekilde yapılmaktadır?

Ücret iadeleriniz ödemede kullandığınız yöntemle yapılır. Kredi kartı tek çekim ile yapıldıysa ücret iadesi tek seferde,  taksit ile yapıldıysa aynı taksit sayısı ile yapılmaktadır.

 

Kapıda Ödeme ile Satın aldığım Siparişin Ücret İadesi Nasıl Olacak? 

Kapıda nakit veya kredi kartı ile yapılan ödemelerin iadelerinin yapılabilmesi için sipariş sahibine ait (aynı Ad Soyad) bir hesabın bildirilmesi gerekmektedir. Aynı soyada sahip bile olsa sipariş sahibinden farklı bir kişinin hesabı kabul edilmemektedir. Hiçbir surette elden ödeme yapılmamaktadır.

 

Değişim

 

Değişim ürünümü nasıl göndermem gerekiyor ? 

Ürünü, faturanızın en altında yer alan iade ve değişim formuna istediğiniz beden ya da ürün değişikliğini yazarak, orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm aksesuarlarıyla) bize gönderebilirsiniz. Erojen bölge ile temas eden ürünlerin değişimi(sağlık nedenleri ile) kabul edilmez. Bu bölgelere temas edecek korseler ve çamaşırlar ancak denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde değiştirilebilirler.

 

Değişim ürününü hangi adrese göndermem gerekiyor?

Şalcı Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti

Uğur Mumcu Mahallesi N caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TüRKİYE

 

Kaç gün içinde değişim yapabilirim?

Satın aldığınız ürünü, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde değişim için tarafımıza gönderebilirsiniz.

 

Ürünü hangi kargo şirketiyle göndermem gerekiyor?

Değişimlerde kargo ücreti alıcıya aittir. Ürünü dilediğiniz bir kargo şirketiyle masrafı tarafınıza ait olacak şekilde gönderebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için whatsapp hattından iletişim kurabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR