Ön Bilgilendirme Formu

  

 1.      SATICI’NIN BİLGİLERİ

 

Ünvan: Şalcı Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd.Şti.(buradan itibaren “SATICI” olarak anılacaktır)

Mersis No.: 0798008525600011 

Tebligat Adresi: Tayahatun Mah. Örücüler Sk. No:17 Fatih-İstanbul/Türkiye

E-Mail: info@salci.com.tr

Telefon  :+90 212 594 64 85

 

2.      SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ

 

İşbu kısımda sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır.

 

Ürün Adı

Adet

Fiyatı

(KDV dahil)

Ara toplam

[**]

[**]

[**]

[*TL*]

[**]

[**]

[**]

[*TL*]

[**]

[**]

[**]

[*TL*]

Sipariş işlem ve gönderim ücretleri

[*TL*]

Promosyon / İndirim

[*TL*]

Toplam (KDV dahil)

[*TL*]

Ödeme şekli 

[**]

Teslimat adresi

[**]

Teslim edilecek kişi

[**]

Fatura adresi

[**]

 

 

Siparişiniz, Ürün’ün Satıcı’ya ulaşmasının ardından Alıcı tarafından İnternet Sitesi üzerinden verilecek ‘gönder’ talimatını takip eden 3 (üç) gün, en geç 30 (otuz) günü içinde Türkiye içi Alıcı veya gösterdiği adrese gönderilmek üzere kargoya alıcı adına teslim edilir.

 

3.      CAYMA HAKKI

 

Tüketici;  mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, iade edilebilir ürünler kapsamında olmak şartı ile ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içerisinde ya da mali teslim almadan önce hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ve ücret ödemeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Tek sipariş̧ ya da tek ürün Tüketiciye birden fazla seferde teslim ediliyorsa süre son teslim tarihi, aynı ürünün düzenli süreyle Tüketiciye birden fazla kez teslimi mevcutsa ilk teslim tarihi cayma süresinin başlangıcı olarak alınır.

Ürünün sakat olması durumunda iadeyi taşıma ücreti de dahil olmak üzere cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcıya aittir. Satıcının Tüketici’ye ön bilgilendirme formunda önce cayma hakkına ilişkin bilgilendirme sunmaması halinde cayma hakkı bir yıldır, bir yıl içinde uygun bildirimin yapılmasıyla 7 gün başlar.

Tüketici cayma hakkını 7 gün içinde, info@salci.com.tr mail ile bildirim yaparak veya +90 212 594 64 85 nolu telefonu arayarak,  kullanabilir. Cayma hakkını kullanılması ardından Tüketici iade konusu ürünü Şalcı korseye yollamalıdır.

Şalcı Korse, kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerde kargonun bilgilendirmesine rağmen ürünü teslim almayan veya kabul etmeyen alıcıdan o gönderiye dair Şalcı tarafından ödenen kargo ücretini tahsil etme hakkına sahiptir.

Cayma hakkı; tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde, kullanılamaz.

Cayma hakkı kullanılan ürünler için kargo ve kapıda ödeme dahil ödeme yapılmış ise, ücret iadesi sırasında bu meblağlar iade edilen ücretten düşülür. Zira ürüne kargo ücretinin dahil olması alıcının bu ürünü kullanması şartı ile geçerlidir, iade edilen her ürün için(ayıplı olmaması koşulu ile) şirketin kargo masrafı ödemesi, şirketi satıştan zarara uğratma riski altına sokar ve şirket bu konuda önlem alma hakkına sahiptir.

 

4.      ŞİKAYETLERİN BİLDİRİLMESİ

 

Şalcı Tekstil online satış sitesinde yaşadığınız herhangi bir sorun ile ilgili olarak, info@salci.com.tr’ye e-posta göndererek, +90 212 594 64 85 nolu numaramızı arayarak veya sitede yer alan “Şikayet veya Önerileriniz” linkini tıklayarak bildirimde bulunabilirsiniz. Göndermiş olduğunuz şikayetiniz en geç 3 iş günü içinde değerlendirilecek ve tarafınıza süreç ile ilgili bildirim yapılacaktır.   

 

5. GEÇERLİLİK

 

İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra tüketici sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir. Tüketici dilediğinde ‘siparişlerim’ linkinden ve sipariş onayı e-postasından işbu ön bilgilendirme formuna ve mesafeli satış sözleşmesine ulaşabilir.

 

6. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

 

Tüketici; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

 

ALICI

Ad Soyad/Ünvan

[…]

    

Adres

[…]

     

E-Posta

[…]